Friday 7 March 2014

Anwar Peliwat Psiko…Ada Bipolar Disorder



Katakan aspek DNA, forensik, degradition, integriti sampel dan break in chain of evidence diketepikan atas alasan bahawa kesemua aspek dimanipulasi untuk kenakan Anwar Ibrahim melalui dakwaan dia telah meliwat…masih ada beberapa soalan yang masih belum diketahui jawapannya dan tidak mampu dijawab oleh Anwar maupun peguam-peguamnya sehingga ke hari ini….

Apakah hujah balasan untuk senarai soalan di bawah ini :

a) Walaupun Najwan Halimi, saksi dalam kes telah hantar e-mel kepada Anwar memeberitahu tentang Saiful yang dikatakan pro BN semasa di universiti, mengapakah Anwar tidak ambil apa-apa langkah untuk jaga keadaan?

b) Mengapakah secara spesifik anwar minta ketua stafnya iaitu Ibrahim Yaakob untuk hantar Saiful ke pangsapuri berkenaan?

c) Yang kata ada saksi alibi adalah Anwar dan dia diikat jamin atas alasan yang sama..namun sehingga kes tamat tiada satu saksi alibi pun telah naik kandang saksi bagi pihak Anwar..

d) Mengapakah Anwar tidak memanggil 2 pembantu rumah yang bekerja untuk Hasanuddin iaitu pemilik pangsapuri tersebut? Mereka adalah saksi penting kerana mereka yang telah masuk ke dalam unit di mana liwat berlaku untuk letakkan karipap dan teh? Kenapa pula Hasanudin sendiri tidak naik kandang saksi demi Anwar? Kenapa Anwar perlu berbohong ada saksi alibi jika dia tidak meliwat Saiful?

e) Dalam satu kenyataan saksi yang direkod dalam mahkamah, peguam Anwar telah gesa mahkamah untuk keluarkan kata-kata “diliwat lagi” kerana Saiful telah beri keterangan ini bukan kali pertama malah telah berlaku beberapa kali ketika mereka ke luar negara…misalnya di Hong Kong….bermaksud ini bukan satu insiden yang berlaku buat kali pertama…

f) Ada yang tanya kenapa Saiful tidak tolak Anwar walaupun muda…fikir sejenak…keluarga kamu miskin..kau telah dibuang universiti..tapi kamu pula dibayar gaji sebanyak RM 2500 dan dapat semua insentif yang lain seperti seorang graduan..masalahnya majikan kamu itu seorang tua yang gatal dan suka meliwat anda? Apakah daya atau pillihan anda pada masa itu? Walaupun berbeza dengan keputusan Saiful tak bermaksud keputusan Saiful itu salah…cara menangani dan berdepan masalah adalah berbeza mengikut sifat seseorang itu…

g) Semua saksi yang dipanggil oleh Anwar adalah saksi pakar ie expert witness…ini cukup untuk membuktikan bahawa cara untuk melepaskan diri daripada disabitkan bersalah atas dakwaan liwat ini adalah melalui cara teknikal dan mencari kelemahan dan lubang cacing dalam aspek undang-undang.

DNA dan forensik adalah untuk mengaburi mata orang awam…hakikatnya, Anwar Ibrahim meliwat Saiful…insiden yang berlaku di pangsapuri Hasanudin itu bukan satu insiden untuk kali pertama….Anwar telah memaksa dan membuli Saiful untuk merelakan dirinya diliwat….saya tidak akan percayanya kalau tak kenal Anwar daripada jarak dekat….kenyataan teman penjara Anwar masa di Sungai Buloh turut mengesahkan sikap agresif Anwar yang akan berang dan jadi gila apabila dinafikan peluang memuaskan keghairahannya…itu Anwar…saksinya mata sendiri bukan sekadar percayakan kata-kata orang lain…

Anwar Ibrahim adalah peliwat yang psiko…ada bipolar disorder..

No comments :

Post a Comment